Vpliv gospodarske krize je vse bolj očiten, saj se podjetja po vsem svetu soočajo z izzivi. Med njimi je tudi Swarovski, proizvajalec kristalov, ki ga najbrž poznamo vsi. Podjetje s sedežem v Wattensu na Tirolskem se pripravlja na velike spremembe, ki bodo močno vplivale na število zaposlenih, poroča Metropolitan.

Stalne prilagoditve števila zaposlenih

Swarovski se že več let spopada z večmilijonskimi izgubami. Kljub temu podjetje napoveduje, da bo leto 2024 prelomno. Po besedah tiskovne predstavnice naj bi prvič po štirih letih dosegli dobiček, vključno s stroški prestrukturiranja. Leta 2023 so sicer ustvarili 1,83 milijarde evrov prihodkov in pozitiven poslovni rezultat, a so visoki stroški preoblikovanja poslovanja še vedno tehtali na splošni bilanci.

Podjetje pa ne more spregledati dejstva, da se povpraševanje na ključnih trgih zmanjšuje. V letu 2024 pričakujejo 16-odstotni upad prodaje na Kitajskem. Poleg tega se soočajo z izzivi v segmentu B2B (poslovanje med podjetji), kjer dobavljajo sestavne dele za industrije, kot sta moda in avtomobilska proizvodnja.

Število zaposlenih v Wattensu se je v zadnjih letih zmanjšalo. Če je bilo tam pred kratkim zaposlenih okoli 3000 ljudi, zdaj ocene kažejo, da se bo ta številka znižala na 2200 do 2500, poroča Trend. Swarovski neposrednih številk ne komentira, vendar poudarja, da so dolgoročno zavezani lokaciji. Kot pravijo, morajo vzdrževati finančno stabilnost glede na tržne razmere in rast stroškov, kar vključuje tudi stalne prilagoditve števila zaposlenih.

Podjetje išče načine za optimizacijo poslovanja. Med predlaganimi ukrepi so digitalizacija in avtomatizacija, pa tudi oddaja delov prostorov drugim podjetjem. Swarovski se sooča tudi z močno konkurenco, predvsem danskim podjetjem Pandora, ki je na trgu hitro prevzelo vodilno vlogo in je izjemno dobičkonosno.

Kljub izzivom Swarovski ostaja zavezan inovacijam in prilagajanju tržnim razmeram, vendar bodo spremembe močno vplivale na zaposlene in prihodnost podjetja.