Dobavitelj avtomobilski industriji Hidria načrtuje nadaljnji razvoj programa aluminijastih delov za krmilne in pogonske sisteme za avtomobile. Proizvodnjo z dveh obstoječih lokacij, v Spodnji Idriji in Kopru, bodo zato združili v Kopru. Reorganizacija, ki bo predvidoma trajala tri leta, naj bi zagotovila boljše pogoje za nadaljnji razvoj, poroča STA.
Nekateri delavci bodo delo nadaljevali na koprski lokaciji
Ključni cilji reorganizacije so zagotoviti prostor in človeške vire za nadaljnji razvoj programa aluminijastih delov za krmilne in pogonske sisteme, je za STA pojasnil glavni direktor Hidrie Bojan Gantar. Pripomogla naj bi tudi k povečanju prihodkov od prodaje tega programa s 37 milijonov evrov, kolikor naj bi po napovedih znašali leta 2024, na 100 milijonov evrov do leta 2030.
Nekateri zaposleni, ki so do zdaj delali v programu aluminijastih delov za krmilne in pogonske sisteme v Spodnji Idriji, bodo delo nadaljevali na koprski lokaciji, medtem ko bodo drugi premeščeni v druge poslovne enote Hidrie, predvsem v Spodnji Idriji.
"To nam bo omogočilo oblikovanje močne ekipe, ki se bo v Spodnji Idriji osredotočala na proizvodnjo lamel iz elektropločevine, aksialnih in centrifugalnih ventilatorjev, elektromotorjev in orodjarstva," je pojasnil Gantar. V Kopru pa bo Hidria na ta način ustvarila pogoje za uspešen nadaljnji razvoj programov aluminijastih delov za krmilne in pogonske sisteme, komponent za motocikle in industrijske avtomatizacije, še poroča STA.
V Kopru bodo predvidoma ponovno zaposlovali
V prihodnjih letih na lokaciji v Kopru načrtujejo ponovno rast števila zaposlenih, potem ko je trenutno precej izrazit upad naročil s strani kupcev, za katere rešitve proizvaja tamkajšnja ekipa, zahteval določene prilagoditve števila zaposlenih.
Združevanje proizvodnje vključuje naložbe v zeleni prehod. Z dvema milijonoma evrov bodo zmanjšali ogljični odtis, predvsem z avtomatizacijo, robotizacijo in digitalizacijo procesov. Cilj je nižja poraba fosilnih goriv in okolju prijaznejša proizvodnja.
Hidria vodilnim evropskim proizvajalcem dobavlja pogonske sisteme, sisteme za upravljanje z vozili ter druge inovativne rešitve za avtomobilsko industrijo.
Gantar je povedal, da trenutno zaznavajo visoko raven naročil v segmentu rešitev za hibridna vozila. Pri naročilih rešitev za popolnoma elektrificirana vozila prihaja do zamika. V zadnjem času občutijo tudi upad naročil v segmentu rešitev za motorje z notranjim zgorevanjem.
Prihodnje leto naj bi število zaposlenih ostalo stabilno, nekaj več kot 2000, prihodki pa so za letošnje leto ocenjeni na 380 milijonov evrov, kar je manj kot lani, ko so dosegli 405 milijonov evrov.