Včeraj je potekala zaključna prireditev PONI Podravje, kjer je mnogo bodočih podjetnikov zaključilo 4 mesečno usposabljanje.
V drugo skupino programa PONI Podravje je bilo vključenih 11 udeležencev, ki so s pomočjo mentorjev in zunanjih strokovnjakov štiri mesece razvijali svoje poslovne ideje. Dogodek je bil namenjen predstavitvi njihovih izdelkov in storitev, ki so pripravljeni za vstop na trg in predstavitev širši javnosti.
V štirih mesecih kandidati pridobijo številne izkušnje in poznanstva
Projekt ponuja 4-mesečno redno zaposlitev, v okviru katere so udeleženci celovito razvijali svoje podjetniške ideje. Sodelovali so na individualnih in skupinskih podjetniških usposabljanjih ter ob podpori izkušenih mentorjev in zunanjih strokovnjakov nadgrajevali svoje zamisli, oblikovali poslovne modele ter spoznali različne vidike podjetništva. Poleg tega so med usposabljanjem zagotovo pridobili nove poslovne stike, vzpostavili sodelovanja in sklenili prijateljstva.
Kot je povedala vodja Regionalne razvojne agencije za Podravje - Maribor, Nataša Ritonija, da so udeleženci v celotnem 4-mesečnem izobraževanju prejeli številne izkušnje: "Vidimo veliko inovativnosti, drznosti, kar je nekaj, česar nam v naši regiji primanjkuje. Zakrbljujoč je podatek, da v Podravju podjetja 3,5 krat manj vlagajo v inovacije in razvoj, kot je povprečje v Sloveniji. To je vsekakor nekaj, na čemer bomo morali graditi in ta program PONI ravno to naslavlja."
[[image_1_article_72831]]
Glavni cilj projekta je tako ustanovitev novih podjetij, preko katerih bodo udeleženci uresničili svoje podjetniške ideje in jih prenesli v prakso.
Zmagovalka ter prejemnica spodbudne nagrade 1000 evrov je bila Julija Geč, s svojim podjetjem Naj se iskri, ki se ukvarja z organizacijo porok in ostalih dogodkov. Nagrado je prejela izpod rok predstavnice ZRSZ enote Maribor Mirjane Zgaga. Hkrati pa je tudi predsednica društva Sooptimist Maribor. "Iskrena hvala, ravno to potrebujemo podjetniki začetniki na svoji poslovni poti," so bile prve besede nagrajenke.
[[image_2_article_72831]]
Pester nabor izdelkov in storitev
Na stojnicah so tako udeleženci predstavili široko paleto unikatnih izdelkov in storitev. Med njimi so bile dekoracije za otroške sobe z božičnimi motivi, ročno izdelani mozaični izdelki iz lomljene keramike ter funkcionalni keramični predmeti. Premierno so bile na ogled igrive zbirateljske figurice, imenovane CrapCatcherji (lovilci vaših težav).
Na področju dobrega počutja so obiskovalci spoznali posebno energijsko vadbo, zvočne masaže in kopeli, energijske koledarje za leto 2025, izdelke iz konoplje za ljudi in živali ter storitve, kot so varstvo in prehransko svetovanje za pse.
Prikazani so bili tudi najnovejši trendi v organizaciji dogodkov in porok, inovativne metode poučevanja angleščine ter postopki rodoslovnih raziskav skupaj z njihovimi rezultati. Za podjetja je bilo na voljo svetovanje o razvoju trajnostnih strategij in pripravi trajnostnih poročil, kar je podprlo njihov odgovoren in dolgoročno usmerjen razvoj.
Več utrinkov v spodnji fotogaleriji.