V La Casa de Los Barberos, priljubljeni mariborski brivnici na Koroški, je včeraj zvečer dišalo po urejenih, negovanih bradah in brkih, v zraku pa je bilo čutiti pričakovanje ...

Medtem ko se odpirale steklenice vrhunskega vina Konrad in točili kozarci lokalnega piva Vardam, so se ob brivskih stolih zbrali moški – z bradami, brez njih, z brki ... Prišli so predvsem zaradi ene stvari: Maneforge.

Začelo se je z bradami in brki, nadaljuje se z lokalnim povezovanjem in vizijo

Za Matjaža Rožca in Elvisa Zadravca se je vse začelo z ugotovitvijo, da kakovostni in za vsakdanjo uporabo preprosti izdelki za nego brade pri nas preprosto ne obstajajo. Ko sta namreč iskala kakovostne izdelke za nego brade, sta ugotovila, da trg ponuja predvsem polovičarske rešitve, ki s preveč kemije prinesejo preprosto premalo učinka. Tako se je rodila ideja o Maneforge.

Sedaj, pet let kasneje, za tem, da je ideja dobila dejansko podobo in produkte, stoji ekipa petih ljudi, petih mladih Štajercev: Matjaž in Elvis, ob njima pa še Toni Konrad, Toni Pori ter Žana Žižek.

[[image_1_article_75161]]

»Brki, brada – jebeš lase!« je slogan, s katerim so na malce provokativen način vabili na sinočnji dogodek, ki je bil premiera lokalne, povsem njihove znamke izdelkov za nego brad in brkov, pri čemer pa gre pri Maneforge za veliko več kot le za izdelke za nego. Ekipa je namreč z minulim dogodkom pokazala, da s svojimi produkti ustvarja pravo gibanje z odpovedjo zapletenim postopkom negovanja. Ker, kot pove Elvis, kdo si pa želi zjutraj brado negovati z 20 izdelki?

Kaj se zgodi, ko eksperimentiraš z voskom za brke?

Kot se za vsako pravo zgodbo spodobi, tudi pri Maneforge, ki je bila kot premierno predstavljena znamka sinoči v ospredju, ni šlo brez začetnih katastrof. »Prvi vosek bi lahko namazal na avtomobilski motor, drugi je dišal kot omarica na fitnesu v smehu pove Elvis. A mlade ekipe to ni ustavilo. Mnogi poskusi, popravki, neuspehi – in nato Tangaroa. Njihov prvi izdelek, vosek za brke, ki drži kot kamen.

[[image_2_article_75161]]

Ob tem velja izpostaviti, da gre za zgodbo, ki v celoti nastaja pri nas – ekipa namreč izdelke sama razvija in testira, pri čemer v ospredje postavlja naravne sestavine, kar odraža tudi prijeten, nevsiljiv vonj. Ob vosku za brke tako še posebej zadišita njihovi olji za nego bradeEmber z bolj mošusnimi, lesnimi notami ter Arctic s citrusno svežino.

[[image_5_article_75161]]

Prve tri izdelke, ki jih ekipa trenutno ponuja na svoji spletni strani in v izbranih brivnicah, med katerimi je tudi priznana mariborska La Casa de los Barberos, je z odobravanjem »požegnal« celo priznani mariborski brivec El Padre, nam še zaupajo v ekipi.

[[image_3_article_75161]]

Večer, ko je Maribor postal bradata in brkata prestolnica

Dogodek v La Casa Barbershopu, priznani mariborski brivnici, je bil pravi praznik moškosti, ki je ob prvih poizkušanjih Maneforge izdelkov postregel še z lokalnim vinom in pivom, glasbeno spremljavo, za katero je poskrbel Žan Videc, »tehničnimi pregledi« brad, žrebanjem, ritmi in zvoki DJ HeLIUS-a … in predvsem zabavo!

[[image_7_article_75161]]

»To je samo začetek«

Maneforge ekipa je tako navdušeno in ponosno stala med množico, ki so jo v duhu prepoznavne Maneforge barve osvetljevale zelene luči, ter opazovala dogajanje na brivskih stolih in svoje izdelke v akciji. A »to je samo začeteksta še dodala Matjaž in Elvis, saj se v prihodnje pod okriljem znamke obeta še marsikaj. Prav tako dišečega in praktično uporabnega.

[[image_4_article_75161]]

Če je sinočnji večer kakršenkoli pokazatelj, potem je jasno, da lokalna novost, znamka Maneforge ne bo zgolj prehodni trend, ampak začetek nečesa večjega – gibanja, ki moškim vrača nadzor nad tem, kako skrbijo zase.

[[image_8_article_75161]]

Jasno pa je bilo še nekaj: da ta zgodba šele začenja rasti. Tako kot brade in brki, seveda ...