Družba Dravske elektrarne Maribor je, ko so zapisali, z vso resnostjo in odgovornostjo pristopila k problematiki prečkanja reke Drave v času zaprtja mostu Ruše – Selnica ob Dravi. Na osnovi opravljenih analiz je bile sprejeta skupna odločitev z občinama, da se prehod, predvsem iz varnostnih razlogov, zapre za ves promet. V zadnjem tednu so se vrstili pritiski lokalnega prebivalstva glede možnosti prehoda preko elektrarne vsaj s kolesom oziroma peš, zato so v družbi Dravske elektrarne Maribor sprejeli odločitev, da bodo pristopili k možnosti prehoda (za kolesarje in pešce), za kar pa je potrebna tehnična preureditev vrat na obeh bregovih reke Drave.

“Tehnično preureditev bomo izvedli v najkrajšem možnem času. Ob tem še enkrat poudarjamo, da je hidroelektrarna Fala energetski objekt, namenjen proizvodnji električne energije. Servisna pot je bila do sedaj uporabljena za maloštevilne prehode lokalnih motornih vozil in kolesarjev ter pešcev in ni namenjena ter tudi ne ustreza množičnim prehodom, so zapisali na spletnih straneh Dravskih elektrarn Maribor.

Majna Šilih: Ne gre za registrirano cesto, temveč za energetski objekt

Majna Šilih, vodja Službe komuniciranja pri družbi Dravske elektrarne Maribor, nam je pojasnila, da bodo tehnično preureditev vrat izvedli kakor hitro bo mogoče. “Ko bomo zadeve tehnično uredili, bomo v določenem testnem obdobju pešcem in kolesarjem omogočili prehod in na ta način ugotovili, ali smo se odločili prav. Ali je torej prehod preko elektrarne dovolj varen. Za motorna vozila, kamor sodijo tudi motorji, prehod preko servisne poti pri hidroelektrarni Fala ne bo mogoč.”

Ob tem pa že zdaj prosim, da se pešci in kolesarji, ki bodo uporabljali ta prehod, držijo označenih poti in navodil in da pot prečkajo brez ustavljanja, brez kakšnih selfijev.

“Varnost, tako naših sodelavcev kot morebitnih udeležencev prometa, mora biti namreč na prvem mestu. Ob tem pa že zdaj prosim, da se pešci in kolesarji, ki bodo uporabljali ta prehod, držijo označenih poti in navodil in da pot prečkajo brez ustavljanja, brez kakšnih selfijev. Naj ne bo to sprehajalna in opazovalna pot, pač pa naj služi zgolj hitremu prehodu na drugo stran Drave. Vendarle gre za energetski objekt in ne  za registrirano cesto.”