Vodenje javnega podjetja Komunala Šentilj d.o.o. je pred časom prevzel Tomi Šoštarič. Gre za podjetje z osmimi zaposlenimi, ki so ga v Šentilju ustanovili pred tremi leti, opravi pa veliko komunalnih in gradbenih del v občini. Več o delovanju in prihodnji viziji podjetja nam je povedal novi direktor Tomi Šoštarič.
Tomi Šoštarič prihaja iz vasi Rački Vrh, ki se nahaja le streljaj izven znanega turističnega kraja Radenci ob obronkih Prlekije. “Pravkar sem dopolnil 50 let, končal sem visokošolski strokovni študij organizacije dela na Primorski univerzi. Do sedaj imam več kot dvajset let delovnih izkušenj, najdlje, 14 let, sem služboval na Komunali Radgona d.o.o. iz Gornje Radgone. Zaposlen sem bil kot vodja javne snage, nabave, skladišča in raznih manjših projektov, praktično vseh dejavnosti, ki se na komunali izvajajo in ki jih je bilo potrebno hitro ter kvalitetno zaključiti.”
“Podjetje mi je bilo zanimivo predvsem zato, ker je mlado z možnostjo širitve”
Na vprašanje, zakaj se je odločil za prevzem funkcije v Komunali Šentilj, odgovori: “Prijavil sem na objavljen razpis, vodilni na Občini Šentilj pa so v meni na podlagi dolgoletnih izkušenj in strokovnosti videli ustreznega ter pravega človeka za funkcijo direktorja javnega podjetja Komunala Šentilj d.o.o. Podjetje mi je bilo zanimivo predvsem zato, ker je mlado (obstaja dobra tri leta) z možnostjo širitve, tako po dejavnostih kot tudi po kadrih.”
Šoštarič pravi, da je njegova vizija razvoja večplastna. Kot je znano, je Občina Šentilj ustanovila javno komunalno podjetje z namenom, da bi lahko vsebinski del več vrst komunalnih dejavnosti opravljalo pred kratkim ustanovljeno podjetje Komunala Šentilj d.o.o. in ne več druga komunalna podjetja, locirana izven občine Šentilj. Naš sogovornik je prepričan, da je tudi z vidika zaposlovanja smiselno ponuditi kakšno delovno mesto in priložnost domačinom, da se na ta način zmanjša brezposelnost v občini. Šentiljsko javno komunalno podjetje tako po osnovi specifikaciji delovanja skrbi za redno vzdrževanje občinskih javnih poti, za urejanje in vzdrževanje javnih površin, pešpoti in kolesarskih stez, za urejanje in vzdrževanje športno rekreacijskih površin in objektov, za urejanje in vzdrževanje pokopališč, za urejanje in vzdrževanje poslovnih objektov v lasti Občine Šentilj, za redno vzdrževanje javne razsvetljave, za oglaševanje in obveščanje ter za odvajanje in čiščenje odpadne in padavinske vode.
Nove prostore podjetja načrtujejo v starem gasilskem domu v Ceršaku
Uradni sedež podjetja je na Maistrovi ulici 2 v Šentilju, operativni sedež pa v Ceršaku 21. “Obeta se nam selitev v nove prostore, ki bodo v stavbi starega gasilskega doma, seveda šele, ko bo novi gasilski dom v Ceršaku zgrajen in pripravljen za gasilce. Na novi lokaciji bi imeli tudi garaže za strojni park in dovolj prostora za sipke materiale, kar bi bilo nujno za boljši pregled delovanja podjetja. Tam bi bila seveda tudi uprava s pisarnami. To bi bila velika pridobitev za naše podjetje, v kolikor se bo vse izteklo po načrtu,” nam je povedal Tomi Šoštarič.
Med rednimi nalogami podjetja bo tudi vzdrževanje in nadzor na čistilnih napravah
Komunala Šentilj d.o.o. trenutno skrbi za redno vzdrževanje občinskih javnih poti (načrtovana je obnova dela ceste v Spodnji Velki, odsek v dolžini 330 metrov Tomažič – Letnik), ureja in vzdržuje javne površine, pešpoti in kolesarske steze, prav tako športno rekreacijske površine in objekte (Šentilj, Sladki vrh, Selnica ob Muri) ter skrbi za urejanje in vzdrževanje pokopališča na Zgornji Velki.
“Seveda upamo na zadosten obseg dela, v smislu urejanja in vzdrževanja javnih poti, košnje in drugih manjših projektov. Obeta se nam, po besedah odgovornih na Občini Šentilj, še vzdrževanje in nadzor na čistilnih napravah v občini, torej na področju odvajanja in čiščenja odpadnih ter padavinskih voda.” Od osmih zaposlenih v podjetju sta dve osebi zaposleni v upravi, direktor Šoštarič pa opravlja, zaradi čim manjše časovne obremenitve operativno zaposleni, tudi nabavno funkcijo. “Dodatne zaposlitve bomo udejanjali na podlagi povečanja obsega našega dela, kar pomeni, da več kot bomo imeli dela, več bomo zaposlovali.”
Župan Žvab: Ustanovitev podjetja smo v celoti upravičili
Župan občine Šentilj mag. Štefan Žvab nam je povedal, da je javno podjetje Komunala Šentilj izpolnilo in preseglo vse cilje, ki so si jih zadali. “Če ne bi bilo tega javnega podjetja, bi bilo vzdrževanje javnih poti zaradi kadrovskega manjka v gradbenih podjetjih močno oteženo. Največ pa zdaj pričakujemo od koncesije, ki jo bomo našemu javnemu podjetju podelili za upravljanje kanalizacijskega omrežja in čistilnih naprav. Verjamemo in pričakujemo, da bo kvaliteta te storitve od zdaj naprej na višjem nivoju, cena pa zagotovo ne bo višja.”